Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (2)Реферативна база даних (5)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>A=Moiseenko V$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 7
Представлено документи з 1 до 7
1.

Dovbeshko G. I. 
Novel photoluminescence-enhancing substrates for image formation of biological objects [Електронний ресурс] / G. I. Dovbeshko, O. M. Fesenko, V. V. Boyko, V. F. Gorchev, S. O. Karakhin, N. Ya. Gridina, V. S. Gorelik, V. N. Moiseenko // Ukrainian journal of physics. - 2012. - Vol. 57, № 7. - С. 732-738. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Ukjourph_2012_57_7_9
Попередній перегляд:   Завантажити - 547.468 Kb    Зміст випуску     Цитування
2.

Moiseenko V. E. 
Alfven plasma heating in stellarator Uragan-2M [Електронний ресурс] / V. E. Moiseenko, A. V. Lozin, M. M. Kozulia, Yu. K. Mironov, V. S. Romanov, V. G. Konovalov, A. N. Shapoval // Український фізичний журнал. - 2017. - Т. 62, № 4. - С. 311-317. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/UPhJ_2017_62_4_7
Нова антена колінвального типу успішно застосовується в експериментах на Урагані-2М. Вона створює та нагріває плазму на частотах, нижчих за іонно-циклотронну частоту. Антена створює "гарячий" розряд лише на декілька мілісекунд, який згасає разом з сильним потоком домішок у плазму. Досліджено радіальні профілі оптичного випромінювання OV та CV. Обидва профілі є впалими, особливо профіль OV. Це може бути пояснено вигорянням іонів O<^>4+ і C<^>4+ та їхнім переходом до станів іонізації O<^>5+ і C<^>5+ поблизу магнітної осі. Оптимізація магнітного поля й альфвенівський нагрів надали можливість досягти вигоряння легких домішок до початку деградації розряду. Проведено експерименти щодо підтримки концепції гібридного реактора на основі стеларатора. Стелараторно-пробкотронний гібрид моделюється вимкненням однієї котушки тороїдального поля Урагана-2М. Таким чином створюється вбудований пробкотрон зі зниженим магнітним полем. Плазма успішно створюється та утримується в такій комбінованій пастці.
Попередній перегляд:   Завантажити - 2.328 Mb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
3.

Moiseenko V. E. 
Alfven plasma heating in stellarator Uragan-2M [Електронний ресурс] / V. E. Moiseenko, A. V. Lozin, M. M. Kozulia, Yu. K. Mironov, V. S. Romanov, V. G. Konovalov, A. N. Shapoval // Ukrainian journal of physics. - 2017. - Vol. 62, № 4. - С. 311-317. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Ukjourph_2017_62_4_7
Нова антена колінвального типу успішно застосовується в експериментах на Урагані-2М. Вона створює та нагріває плазму на частотах, нижчих за іонно-циклотронну частоту. Антена створює "гарячий" розряд лише на декілька мілісекунд, який згасає разом з сильним потоком домішок у плазму. Досліджено радіальні профілі оптичного випромінювання OV та CV. Обидва профілі є впалими, особливо профіль OV. Це може бути пояснено вигорянням іонів O<^>4+ і C<^>4+ та їхнім переходом до станів іонізації O<^>5+ і C<^>5+ поблизу магнітної осі. Оптимізація магнітного поля й альфвенівський нагрів надали можливість досягти вигоряння легких домішок до початку деградації розряду. Проведено експерименти щодо підтримки концепції гібридного реактора на основі стеларатора. Стелараторно-пробкотронний гібрид моделюється вимкненням однієї котушки тороїдального поля Урагана-2М. Таким чином створюється вбудований пробкотрон зі зниженим магнітним полем. Плазма успішно створюється та утримується в такій комбінованій пастці.
Попередній перегляд:   Завантажити - 2.328 Mb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
4.

Moiseenko V. 
Predicting a technical condition of railway automation hardware under conditions of limited statistical data [Електронний ресурс] / V. Moiseenko, O. Kameniev, V. Gaievskyi // Восточно-Европейский журнал передовых технологий. - 2017. - № 3(9). - С. 26-35. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vejpte_2017_3(9)__5
Розроблено та запропоновано метод прогнозування відмов апаратних засобів мікропроцесорних систем (МПС) залізничної автоматики, що надає можливість визначити ймовірність відмови пристрою з певної групи із використанням розподілу Стьюдента, методів максимальної правдоподібності та нерівноточних спостережень. На відміну від існуючих підходів до прогнозування, запропонований метод враховує обмежений обсяг статистичних даних про функціонування МПС керування на залізничному транспорті.
Попередній перегляд:   Завантажити - 443.835 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
5.

Moiseenko V. 
Nuclear Fuel Cycle with Minimized Waste [Електронний ресурс] / V. Moiseenko, S. Chernitskiy // Ядерна та радіаційна безпека. - 2019. - Вип. 1. - С. 30-35. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ydpb_2019_1_7
Попередній перегляд:   Завантажити - 673.454 Kb    Зміст випуску     Цитування
6.

Kovtun Yu. V. 
Development of Technology for Vacuum Surface Conditioning by RF Plasma Discharge Combined with DC Discharge [Електронний ресурс] / Yu. V. Kovtun, G. P. Glazunov, V. E. Moiseenko, S. M. Maznichenko, M. N. Bondarenko, A. L. Konotopskiy, Y. V. Siusko, I. K. Tarasov, A. N. Shapoval, A. V. Lozin // Science and innovation. - 2021. - Vol. 17, № 4. - С. 33-43. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/scinsinna_2021_17_4_7
Попередній перегляд:   Завантажити - 1.696 Mb    Зміст випуску     Цитування
7.

Moiseenko V. 
Modeling of vehicle movement in computer information-control systems [Електронний ресурс] / V. Moiseenko, О. Golovko, V. Butenko, K. Trubchaninova // Радіоелектронні і комп’ютерні системи. - 2022. - № 1. - С. 36–49. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/recs_2022_1_6
Предмет вивчення - процеси синтезу математичної моделі функціонування об'єктів керування в комп'ютерних інформаційно-керуючих системах критичного призначення для потреб магістрального залізничного транспорту. Основний наголос зроблено на моделюванні руху пасажирського поїзда в системі швидкісного руху Укрзалізниці. Мета роботи - дослідження процесу регулювання швидкості руху залізничних транспортних засобів за умов невизначеності у первинній інформації мікропроцесорних інформаційно-керуючих систем залізничного транспорту. Завдання: визначення критерію безпечності автокерування засобами залізничного транспорту; отримання математичної моделі руху поїзда за умов невизначеності; перевірка адекватності моделі. Використаним методом є математичний апарат дискретних моделей. Отримані наступні результати. Розроблена в роботі математична модель руху потягів включає в себе не тільки інформацію про положення потягів, точку відліку, напрям руху і швидкість транспортного засобу, але і змінний показник керування для адекватного відображення процесу руху залізничного транспорту. В роботі показано, що на основі синтезованої моделі є можливість застосування так званої нечіткої відстані між суміжними поїздами. Такий підхід дозволяє підвищити точність визначення критичної відстані між потягами, час, що потрібний для усунення загрози зіткнення, момент початку використання гальмування та час гальмування з урахуванням кута нахилу ділянки слідування, а також дистанцію гальмівного шляху. Доказана необхідність визначення показника керування, його величину на протязі деякої кількості моментів часу, поки буде відбуватись зменшення швидкості для безпечного руху потягів. На базі запропонованої математичної моделі проведено комп'ютерне моделювання процесу з ціллю визначення необхідного запасу часу на реагування машиністом потяга на зміни швидкості попереднього потяга, а також діапазони зміни швидкості, які вимагають негайних екстрених дій. Висновки: наукова новизна отриманих результатів полягає у розробленні математичної моделі поведінки рухомих одиниць в комп'ютерних системах критичного призначення для потреб залізничного транспорту при наявності збоїв у первинній інформації від датчиків, які фіксують параметри руху. Досліджено поведінку системи керування при різних значеннях швидкості поїзда та змінах величини інтервалу попутного слідування. Отримала подальшого розвитку теорія тягових розрахунків в комп'ютерних системах керування рухомими одиницями. Отримані наукові результати будуть використовуватися при розробленні прикладного програмного забезпечення залізничних комп'ютерних систем критичного призначення.
Попередній перегляд:   Завантажити - 758.607 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського